INFORMACIJE O KUPOVINI

Da, naručivanje je u potpunosti sigurno. Vaši podaci su tajni i zaštićeni.

Robu možete očekivati u roku 3-5 radnih dana po primljenoj uplati.

Primit ćete e-mail poruku da je vaša narudžba zaprimljena i u procesu obrade.

Sam proces registracije je vrlo jednostavan i kratak.

Kliknite na polje „PRIJAVA/REGISTRACIJA“ u gornjem desnom kutu svake stranice, te potom kliknite na poveznicu  “REGISTRACIJA” . U prazna polja upišite svoju Email adresu i željenu lozinku, te kliknite „REGISTRACIJA“.  Potvrda o vašoj registraciji sa korisničkim podacima koje ste upisali stiže na vaš e-mail u nekoliko trenutaka, čime je vaša registracija uspješno završena i možete nastaviti pregledavati našu ponudu te kreirati listu želja ili odmah dodavati proizvode u košaricu i tako sigurno kupovati.

Nakon uspješne registracije u izborniku “MOJ RAČUN”  pod poveznicom „Detalji računa“ u svakom trenutku možete dopuniti vaše osobne podatke, a pod poveznicom „Adrese“ možete urediti adresu za naplatu i adresu za dostavu.

Prije prve kupnje potrebno se registrirati. Nakon registracije Korisnik pristupa traženju željenih proizvoda. Najjednostavniji oblik pretrage je putem tražilice koja se nalazi u gornjem desnom kutu stranice. Korisnik u polje pretrage upisuje traženi pojam i odabire opciju „Traži “. Kompletnu ponudu Korisnik može naći pod izbornikom  „TRGOVINA“ , te vršiti  pretragu asortimana koristeći izbornik KATEGORIJE (u lijevom kutu stranice). Ukoliko se Korisnik odluči za kupovinu određenog proizvoda, odabire opciju „DODAJ U KOŠARICU“.

Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda, Korisnik odabire opciju „košarica “  u gornjem desnom kutu stranice. Klikom na košaricu korisnik dolazi na prikaz sadržaja košarice. U tom trenutku Korisnik može pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode te regulirati njihovu količinu. U slijedećem  koraku Korisnik unosi podatke za dostavu i ispunjava sva obvezna polja.  Nakon unošenja svih potrebnih podataka, Korisnik odabire opciju „KRENI NA PLAĆANJE“, te unosi podatke za plaćanje. Nakon što se Korisnik detaljnom provjerom uvjeri da su svi uneseni podaci točni odabire opciju „NARUČI“.

Ukoliko je narudžba uspješno zaprimljena od strane Prodavatelja, Kupcu će biti prikazana poruka „Hvala. Vaša narudžba je zaprimljena“ te detalji narudžbe. Na e-mail adresu Korisnika Prodavatelj dostavlja potvrdu s detaljima o narudžbi.

Poštovani,

Da bismo obrisali Vaše korisničke podatke, potrebno nam je napisati poruku putem kontakt forme na sljedećem linku: www.mustespresso.hr/kontakt/

Svakako u predmet poruke napomenite da želite da se Vaši korisnički podaci obrišu.

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Načini plaćanja

mustespresso.hr Vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta i to:

1. Karticama

Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Sva plaćanja izvršit će se u eurima. Pri naplati Vaše kreditne kartice, isti iznos se pretvara u Vašu lokalnu valutu prema tečaju udruga kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike od originalne cijene navedene na našem web mjestu.

2. Općom uplatnicom ili mobilnim bankarstvom

Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na [email protected]

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

• može li se proizvod zamjeniti za novi,
• može li se za proizvod vratiti novac,

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, dostavnom služnom potrebno je vratiti paket na adresu Martićeva 10, 10000 Zagreb. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na [email protected].

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Rješavanje sporova

U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Povrati

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Povrat robe dužni ste izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Preporučamo Vam:

• da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na mustespresso.hr prilikom izbora proizvoda
• da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
• ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
• da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. potrgan je dio što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
• ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti.

Jakob d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Dostava robe

Usluga dostave je dostupna na području Republike Hrvatske.  Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa iznad 31,5 kg), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. U. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 70 eura. Za naručenu robu u iznosu manjem od 70 eura, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 4 eura.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lageru. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke. Kupac može preuzeti robu osobno, u tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Ukoliko se nalazite u području gdje nije redovna dostava, kontaktirajte nas na [email protected] i potruditi ćemo se dati Vam preciznu informaciju.